Heeft u via de website iets bij ons besteld, maar de tijd of de mogelijkheid niet om het product bij ons bedrijf in Assen af te halen? Dat is geen enkel probleem. Wij bezorgen namelijk ook bij u aan huis of op uw werk.
Misschien heeft u voordat u kiest voor levering een aantal vragen. De meest gestelde vragen over onder meer de pakketdienst, levertijd, bezorgkosten, betaling en klachten proberen wij hier voor u te beantwoorden.
Pakketdienst PostNL
Onze pakketten worden verstuurd met PostNL.
Verzekerd
Uw bestelling wordt door de pakketdienst bij u thuis bezorgd. Alle pakketten zijn verzekerd en met handtekening voor goed ontvangst verstuurd. Mocht het pakket aangeboden worden met zichtbare schade, dan verzoeken wij u dit direct bij de chauffeur te melden.
Levertijd
Bestelt u op maandag tot en met vrijdag voor 16.00 uur, dan versturen wij dezelfde dag nog.
Bezorgkosten
Bestellingen met een bedrag van €500,00 of hoger worden gratis bezorgd. Beneden dit bedrag vragen wij €7,95 aan bezorgkosten. Heeft u hulp nodig bij het installeren van de producten? Neem dan gerust contact met ons op via 0592 -308260.
Klachten
Hoewel we bij SOMCOM altijd zeer zorgvuldig omgaan met uw bestelling, kan er ondanks dat altijd een manco worden geconstateerd. Neem dan binnen 24 uur contact met ons op.
Betaling
De betaling van uw bestelde producten verloopt altijd veilig via de betalingsmodule van de webshop. Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling af te komen halen bij ons bedrijf in Assen, kunt u in de winkel pinnen of contant betalen.
*Onze prijzen zijn onder voorbehoud en gelden zolang de voorraad strekt.
Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Zo kunnen wij onze diensten en producten voor u optimaliseren. Als u verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord gaat. Meer weten? Bekijk onze privacy statement.